Aplikácie VELUX ACTIVE with NETATMO a VELUX App Control dokážu nájsť výrobky VELUX (a vybrané výrobky firmy Somfy) iba pomocou protokolu bezdrôtovej komunikácie io-homecontrol.
Horizontálne markízy nie sú kompatibilné.
DÔLEŽITÉ: Pred začatím inštalácie sa uistite, že je diaľkový ovládač alebo ovládací spínač VELUX správne spárovaný s výrobkom a je plne funkčný. Neresetujte bránu, kým neskontrolujete všetky nasledujúce kroky:
Použitie diaľkového ovládača s displejom a spätnou väzbou (obojsmerného):
1. Skontrolujte, či je možné všetky výrobky rozpoznané diaľkovým ovládačom ovládať z miesta, kde je umiestnená brána.
– Ak dostanete odpoveď „žiadny kontakt“, priblížte sa k výrobku a skúste to znova – keď sa to podarí, presuňte bránu do tejto polohy.
– Ak dostanete odpoveď „nesprávny bezpečnostný kľúč“, prečítajte si pokyny k diaľkovému ovládaču, a zistite ako získať nový a platný bezpečnostný kľúč.
2. Skontrolujte, či máte „hlavný“ aktivačný ovládač na ovládanie celej domácnosti alebo aktivačné ovládače jednotlivých miestností.
– Ak máte „hlavný aktivačný ovládač“, použite ho vždy pri registrácii výrobku.
– Ak používate aktivačné ovládače pre jednotlivé miestnosti, začnite do aplikácie pridávať výrobky prvého diaľkového ovládača a dokončite nastavenie iba pre tieto výrobky. Ak chcete pridať zvyšné výrobky, prejdite do ponuky Nastavenia > Inštalácia nových výrobkov > Inštalácia nového okna > Ďalej a postupujte podľa pokynov v aplikácii. Poznámka: Pokyny pre diaľkový ovládač sa mierne líšia, pretože teraz počas procesu pripájate bezpečnostné kľúče.
3. Skontrolujte, či ste v aplikácii vybrali správnu možnosť ovládania (jednosmerné aktivačné ovládače nájdete stlačením tlačidla „Nemám tieto diaľkové ovládania“).
4. Skúste aplikáciu zatvoriť a znova otvoriť, aby ste zistili, či máte nedokončenú inštaláciu. Ak je to tak, dokončite inštaláciu.
Používate ovládací spínač bez spätnej väzby (jednosmerný) ALEBO kombináciu ovládačov/diaľkových ovládačov? (jednosmerné a obojsmerné):
1. Skontrolujte, či je s vašimi výrobkami spárovaný obojsmerný diaľkový ovládač. Ak áno, použite ho pri pridávaní výrobkov do brány (pozrite si text vyššie).
2. Skontrolujte, či je možné všetky výrobky rozpoznané ovládacím spínačom ovládať z miesta, kde je umiestnená brána. Ak výrobky nedokážete ovládať, priblížte sa k výrobku a skúste to znova – keď sa to podarí, presuňte bránu do tejto polohy. V opačnom prípade sa pozrite na pokyny k diaľkovému ovládaču s informáciami o tom, ako spárovať ovládací spínač s výrobkom.
3. Skontrolujte, či sa výrobok pohybuje sem a tam. Tým overíte, že je registrácia pripravená, keď stlačíte tlačidlo ozubeného kolieska (na starších diaľkových ovládačoch stlačte tlačidlo RESET) na ovládacom spínači. Ak sa výrobok nehýbe, skúste znova stlačiť tlačidlo ozubeného kolieska (na starších diaľkových ovládačoch stlačte tlačidlo RESET) na ovládacom spínači.
4. Skontrolujte, či ste v aplikácii vybrali správnu možnosť ovládania (jednosmerné aktivačné ovládače nájdete stlačením tlačidla „Nemám tieto diaľkové ovládania“).
5. Skúste aplikáciu zatvoriť a znova otvoriť, aby ste zistili, či máte nedokončenú inštaláciu. Ak je to tak, dokončite inštaláciu.
Ak vyššie uvedené kroky nevyriešia problém, budete musieť obnoviť továrenského nastavenia výrobkov VELUX, ktoré brána nenašla. Upozorňujeme vás, že na obnovenie továrenského nastavenia potrebujete fyzický prístup k výrobku.
Po obnovení nastavení výrobku už nebude funkčná žiadny z predchádzajúcich aktivačných ovládačov tohto výrobku. Preto je potrebné znova spárovať aktivačný ovládač s výrobkom – pokyny na resetovanie výrobku a následné spárovanie aktivačného ovládača nájdete v pokynoch k oknu/príslušenstvu.