História
Jedinečný obchodný model, vízia orientovaná na budúcnosť, ktorá oslavuje 80. výročie, no pôsobí, akoby bola spísaná včera.
„Denné svetlo” prekračuje Atlantik. Skupina VELUX zakladá predajnú spoločnosť a neskôr aj vlastnú výrobnú spoločnosť v USA a Kanade.
1975: Rozšírenie trhu a nové produkty
Expanzia skupiny VELUX pokračovala aj v 70. a 80. rokoch minulého storočia. Založili sme predajné spoločnosti a výrobné závody vo Veľkej Británii, Francúzsku, USA a Kanade a vytvorili nové trhy v Strednej a Východnej Európe. Napriek týmto turbulentným ekonomickým časom sa portfólio produktov skupiny VELUX rozrástlo z jediného produktu na celý sortiment výrobkov vrátane výklopno-kyvných strešných okien pre strechy s nižším sklonom, vonkajšie rolety, okná na elektrický pohon a široký rad príslušenstva a tieniacich doplnkov. Obrázok: „Denné svetlo” prekračuje Atlantik. Skupina VELUX zakladá predajnú spoločnosť a neskôr aj vlastnú výrobnú spoločnosť v USA a Kanade.
Logo VELUX.
1990: Logo VELUX
Podobne ako pri akomkoľvek kreatívnom úsilí, aj vytvorenie dizajnu loga VELUX vyžadovalo mnoho pokusov. Logo, ktoré používame v súčasnosti, bolo privedené k dokonalosti v roku 1990, v rovnakom čase, ako došlo k štandardizácii sortimentu produktov v Dánsku, Nemecku a ostatných európskych krajinách prostredníctvom generácie produktov VES (VELUX European Standard). Tie predstavovali jedny z prvých krokov podniknutých na vytvorenie lepšie zjednotenej značky v rámci Európy. Obrázok: Logá VELUX v priebehu času.
Villum Kann-Rasmussen a jeho najstarší syn Lars Kann-Rasmussen na fotografii z roku 1990.
1992: Najstarší syn preberá spoločnosť VELUX Group
Villum Kann Rasmussen zomrel v roku 1993 vo veku 84 rokov. Rok pred jeho smrťou sa Villumov najstarší syn Lars Kann-Rasmussen stal predsedom správnej rady spoločnosti V. Kann Rasmussen Industri (materskej spoločnosti skupiny VELUX). Počas nasledujúcich desaťročí Lars Kann-Rasmussen priviedol skupinu VELUX k veľkému úspechu v podobe poprednej medzinárodnej spoločnosti v oblasti stavebných dielov. Obrázok: Villum Kann-Rasmussen a jeho najstarší syn Lars Kann-Rasmussen na fotografii z roku 1990.
Započatie partnerstva WWF x VELUX.
2020: Partnerstvo VELUX x WWF
Skupina VELUX prijíma opatrenia na ochranu prírody financovaním lesných projektov prostredníctvom 20-ročného partnerstva s organizáciou Svetového fondu na ochranu prírody (WWF), vďaka čomu znižuje a následne pri príležitosti 100. výročia založenia spoločnosti v roku 2041 úplne odstráni ekvivalent všetkých svojich historických emisií uhlíka z vlastných operácií.
Stratégia udržateľnosti 2030 „Je to naša príroda”.
2020: Stratégia udržateľnosti 2030
Spustili sme Stratégiu udržateľnosti 2030. Ide o 10-ročnú cestu transformácie, v rámci ktorej sme sa zaviazali viesť v prijímaní opatrení na ochranu klímy a prírody, predstavovať inovatívne udržateľné produkty a zabezpečovať zodpovedné podnikanie.
Oslavy 80. výročia.
2021: 80. výročie našej spoločnosti
Vášeň pre denné svetlo. čerstvý vzduch a lepšie prostredie na život. To je to, čo umožnilo vznik našej spoločnosti pred viac ako 80 rokmi a ešte aj dnes nás stále poháňa vpred.